torsdag 20 september 2018

Presentation av mig: Susanne

Hej!
Så här ser mitt pysselrum hemma ut.

Idag tänkte jag berätta lite om mig.
Jag heter Susanne och är 34 år. Jag bor utanför Torshälla tillsammans med min sambo Patrik, våra 2 barn; Amanda & Rasmus och katterna Flisan och Chaplin. Jag jobbar deltid på Jajabol (pysselbutiken) och pluggar även till lärare.

Pysslat har jag gjort sedan barnsben. 😊 Jag var nog i 20-års åldern när jag blev introducerad till Scrapbooking. Jag har främst skapat kort. Jag har aldrig riktigt fastnat för att göra layouter. De senaste åren har jag även börjat intressera mig för mixed media.
Jag gillar egentligen all sorts skapande; bakning, korttillverkning, keramik, slöjd...

Tidigare i år öppnade jag och Patrik upp en pysselbutik i Eskilstuna. Dels med fokus på just Scrapbooking, som är något som ligger mig varmt om hjärtat, men också med ett sortiment av "vanligt" pysselmaterial. Då tänker jag på pyssel och skapande tillsammans med barnen t.ex. smällkarameller och annat julpyssel.

Vi har även planer på att ordna lite kurser och pysselträffar. Nu i höst har vi rätt fullt upp men vi planerar för fullt så håll utkik på FB-sidan för det senaste. Vi är bland annat en stolt sponsor till Stockholm Scrapmässa och träff, som går av stapeln nästa helg för tionde året. Som sagt, håll utkik, vi har lite saker på gång.

Kreativa hälsningar
Sussie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar