torsdag 20 september 2018

Lite alster...

Det har blivit en hel del skapande under åren. vissa har blivit fotade, andra inte. Här tänkte jag lägga ut bilder på några av mina alster. Som inspiration, jag kommer förmodligen inte ihåg vad jag har använt mig av för produkter och mycket finns nog inte ens kvar på marknaden men ofta går det ju att få tag på något snarlikt... Fråga om det är något ni undrar över så ska jag svara så gott jag kan. :)
Mors dags-kort för ett antal år sedan.
Hemmagjord saft blev en bra present att ta med!

Fars dags-kort.




Födelsedagskort till Patrik.
Kortet tillsammans med presenterna.
Till min bror på hans 35-års dag.

Önskar man sig presentkort på "mest ute", ja då får man med sig lite utifrån också...



Enkelt 30-års kort.
Födelsedagskort för någon som älskar rosa.

Namnskylt.



När min brorsdotter fyllde 7...
...och här fyller hon 10 år.




Enkelt och stilrent födelsedagskort.

Min brorson fyller 12.

Handblomman jag lämnade på farmors begravning.

En tag som fick sitta på en blombukett.

Till min brorsons dop.


Det var ingen lätt uppgift att få bilderna där jag ville... Här var iallafall en del alster jag har skapat. Kommer nog en fortsättning senare... Fråga om ni undrar något!
Hoppas jag har kunnat inspirera!
/ Sussie










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar